Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024

Λεωνίδας Φούκας: Πρέπει να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να έρθουν κοντά στην ασφάλιση και να συμμεριστούμε τους προβληματισμούς τους

Δημοσίευση: 07/07/2021
Λεωνίδας Φούκας
Λεωνίδας Φούκας, Ανεξάρτητος Ασφαλιστικός Πράκτορας

Μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο Λεωνίδας Φούκας, Ανεξάρτητος Ασφαλιστικός Πράκτορας, Απόφοιτος Τμήματος Στατιστικής & Ασφαλιστικής Επιστήμης Παν/μίου Πειραιά στην εκπομπή “Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο” και στον Αριστείδη Βασιλειάδη, αναφερόμενος στην αξία της ανάλυσης των ασφαλιστικών αναγκών και τη χρησιμότητά της για τους καταναλωτές.

Ο εντοπισμός των ασφαλιστικών κινδύνων και η ανάλυση των οικονομικών συνεπειών που αυτοί επιφυλάσσουν καθιστούν ένα από τα βασικά σημεία, τα οποία ο επαγγελματίας διαμεσολαβητής καλείται να εξηγήσει τους πελάτες του, προκειμένου να βοηθήσει τους καταναλωτές να αντιληφθούν πλήρως τις ανάγκες τους. Όπως επισημαίνει ο κ. Φούκας:

“Πρέπει να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να αγαπήσουν το θεσμό της ασφάλισης και να αποκτήσει το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου το κύρος που το αξίζει, που δεν το έχει αυτή τη στιγμή. Θεωρώ ότι ο μόνος τρόπος για να το πετύχουμε αυτό είναι οι άνθρωποι να αποκομίζουν το μεγαλύτερο δυνατό όφελος της ασφάλισης. Αυτό για να γίνει πρέπει να συμμεριστούμε τις ανησυχίες τους, τους προβληματισμούς τους, την έλλειψη γνώσης που υπάρχει και να μην τους κατηγορούμε ότι δεν έχουν έχουνε συνείδηση ή ότι δεν μπορούν να καταλάβουν.

Πιστεύω ότι όλοι μπορούν να καταλάβουν και κανείς δεν θέλει να χάσει ούτε το σπίτι του, ούτε να ταλαιπωρηθεί σε μία επέμβαση αλλά και να μεριμνήσει για τα παιδιά του σε περίπτωση που κάτι συμβεί. Πρέπει με αγάπη να συμμεριστούμε τις ανησυχίες και τους φόβους τους και να προσπαθήσουμε να τους επικοινωνήσουμε πόσο μεγάλο όφελος μπορεί να έχει ο καταναλωτής από την ασφάλιση.

Σε κάθε συναλλαγή που είναι δίκαιη το μεγάλο όφελος το έχει ο πελάτης, πάντα ο μεγάλος κερδισμένος είναι ο πελάτης. Στην ασφάλιση ειδικά που έχει τεράστιο κοινωνικό προφίλ κατά την άποψή μου και μπορεί να προσφέρει σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο κοινωνική υπηρεσία πρέπει να είμαστε μαζί. Να αγκαλιάσουμε τις αμφιβολίες των πελατών μας και να τους φέρουμε κοντά στην ασφάλιση, συμμεριζόμενοι τους προβληματισμούς τους και είμαι σίγουρος ότι αν το κάνουμε με αυτήν τη διάθεση, το όφελος για όλους θα είναι μεγαλύτερο αλλά και μακροχρόνιο, που είναι το πιο σημαντικό από όλα.”

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Φούκα στο video που ακολουθεί

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»