Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017,

SafeCape Software Solutions

Η εταίρεια λογισμικού SafeCape έχει αναπτύξει εξ” ολοκλήρου και διαθέτει στην αγορά ένα μεγάλο εύρος εφαρμογών υψηλής τεχνολογίας. Η SafeCape είναι επίσημος συνεργάτης της Microsoft (Silver ISV Microsoft Partner) και ειδικεύεται σε λύσεις που χρησιμοποιούν τεχνολογίες αιχμής Microsoft, ενώ συνεργάζεται στο εξωτερικό με κορυφαίες εταιρείες διατροφογενετικής, όπως η DNAFit στη Μεγάλη Βρετανία.

Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται κυρίως στο χώρο της ιδιωτικής διαμεσολάβησης με μια γκάμα προϊόντων λογισμικού για ασφαλιστές, πράκτορες και μεσίτες ασφαλειών, που υποστηρίζουν την ολοκληρωμένη διαχείριση της επιχείρησης, αλλά και την ανάπτυξη πωλήσεων μέσω ενσωματωμένου CRM, web portal συνεργατών και άλλων λειτουργιών. Η SafeCape υπήρξε πρωτοπόρος στη μετάβαση πολλών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στη  νέα εποχή του cloud (πλατφόρμα Microsoft Azure), ενώ έχει συμμετάσχει ως σύμβουλος τεχνολογίας σε ημερίδες που αφορούν την ιδιωτική ασφάλιση.

Η SafeCape προσφέρει την εφαρμογή Insurance.Office©, μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης ασφαλιστικού γραφείου –που καλύπτει όλες τις ανάγκες των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών– με ενσωματωμένο CRM για προώθηση πωλήσεων,  αυτόματη εισαγωγή της παραγωγής από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες της αγοράς και αναλυτική διαχείριση οικονομικού κυκλώματος, με έμφαση στην οργάνωση του εισπρακτικού του ασφαλιστικού γραφείου. Συμπληρωματικά με τη λύση Insurance.Office, παρέχεται η πλατφόρμα SafeCape Insurance.FrontOffice©,  μια εύχρηστη διαδικτυακή λύση (web portal) εξωστρέφειας για τη σύγχρονη ασφαλιστική επιχείρηση, που προσφέρει πρωτόγνωρες δυνατότητες στο δίκτυο των συνεργατών, όπως ενημέρωση των συνεργατών σε πραγματικό χρόνο για το χαρτοφυλάκιό τους, πολυεταιρική τιμολόγηση για τον κλάδο αυτοκινήτου, αποστολή αίτησης και έκδοση συμβολαίου και τυπώνω-πληρώνω για απευθείας εκτύπωση ασφαλιστηρίων από τους συνεργάτες.

Η εφαρμογή παραμετροποιείται βάσει των αναγκών του κάθε ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ενώ προσφέρεται ένα μεγάλο εύρος πρόσθετων λειτουργιών, οι οποίες ενεργοποιούνται όταν προκύψει ανάγκη, π.χ. η αυτόματη εισαγωγή παραγωγής μπορεί ενεργοποιηθεί όταν ο διαμεσολαβητής ξεκινήσει συνεργασία με μια ασφαλιστική εταιρεία, η αναλυτική διαχείριση ζημιών προστίθεται κατόπιν απαίτησης κ.α. Επίσης -ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες- μπορεί η βάση δεδομένων να φιλοξενείται σε τοπικό server, να μεταφερθούν μόνο τμήματά της στο cloud όπως π.χ. μόνο τα ψηφιοποιημένα έγγραφα ή να μεταφερθεί όλη η εγκατάσταση στο cloud.

 

Η εφαρμογή Insurance.Office© διατίθεται για αγορά σε τρεις διαφορετικές μορφές διάθεσης (Express, Premium, Everywhere) καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες, ενώ προσφέρεται προαιρετικά και συμβόλαιο συντήρησης, βάσει του οποίου η εταιρεία αναλαμβάνει να συντηρεί και να υποστηρίζει τα προϊόντα για όσο χρόνο επιθυμεί ο αγοραστής, κάνοντας αναβαθμίσεις με νέες λειτουργίες, παρέχοντας τεχνική υποστήριξη κλπ. Η αγορά παρέχει ανεξαρτησία στον πελάτη, ενώ σε σύντομο χρονικό διάστημα η αρχική επένδυση έχει αποσβεστεί και το κόστος λειτουργίας είναι πολύ χαμηλότερο σε σχέση με την περίπτωση ενός παγίου μισθώματος χρήσης της υπηρεσίας. Αντίθετα, η πλατφόρμα Insurance.FrontOffice© παρέχεται συνδρομητικά με κλιμακωτή χρέωση – ανάλογα με τον αριθμό των συνεργατών στον οποίο διατίθεται – καθώς αυτή η μορφή διάθεσης παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία στην περίπτωση μιας πρόσθετης, διαδικτυακής υπηρεσίας.

 

Η εφαρμογή Insurance.Office υποστηρίζει το διαμεσολαβητή σε πολλαπλά επίπεδα, ώστε να καλύπτει χωρίς ιδιαίτερη επιβάρυνση τις απαιτήσεις των εποπτικών κανόνων. Ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε την αυτόματη δημιουργία βάσει προτύπου των συνοδευτικών εντύπων που αφορούν την υποχρεωτική εκ του άρθρου 11 του π.δ. 190/1996 ενημέρωση, καθώς και των εντύπων καταγραφής των αναγκών του πελάτη, διασφαλίζοντας έτσι τη συμμόρφωση του διαμεσολαβητή και εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο, το πλήρως ψηφιοποιημένο αρχείο για φύλαξη των απαιτούμενων εγγράφων ενημέρωσης του πελάτη, καθώς και τον εύκολο προγραμματισμό και παρακολούθηση της απόδοσης των ασφαλίστρων στις ασφαλιστικές εταιρείες π.χ. βάσει ημερομηνίας εκτύπωσης μέσω των συστημάτων τυπώνω-πληρώνω.

Επιπλέον, μέσω της λειτουργίας τυπώνω-πληρώνω της πλατφόρμας Insurance.FrontOffice© δίνεται η δυνατότητα σε μεσίτες ασφαλειών να παρέχουν στους συνεργάτες τους τη δυνατότητα για απευθείας εκτύπωση ασφαλιστηρίων με ταυτόχρονη ενημέρωση του πιστωτικού τους ορίου στο back office, ενώ μπορούν να αποδωθούν οι προμήθειες άμεσα, γλιτώνοντας κόπο και χρόνο και παρέχοντας κίνητρα συνεργασίας στο δίκτυο.

Το βασικότερο πλεονέκτημα των προϊόντων της SafeCape είναι η χρήση τεχνολογιών αιχμής, που καθιστούν την αγορά τους επένδυση σε τεχνολογία. Τα προϊόντα έχουν αξιοσημείωτη ευχρηστία και εξελίσσονται αδιάκοπα, προσφέροντας στους συνεργάτες της εταιρείας διαρκώς νέες δυνατότητες.

Το ενσωματωμένο CRM και η μοναδική πελατοκεντρική προσέγγιση της εφαρμογής Insurance.Office αποτελούν αναμφίβολα μοναδικά χαρακτηριστικά που τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, καθώς ο χρήστης μπορεί πρακτικά να δει και να κάνει σχεδόν τα πάντα μέσα από μια και μόνο καρτέλα: την καρτέλα του πελάτη, εξοικονομώντας χρόνο, ενώ παρέχονται αξιοπρόσεκτες δυνατότητες για ανάπτυξη πωλήσεων, όπως μαζική αποστολή e-mail και προσωποποιημένων SMS με αναφορές παράδοσης μέσα από την εφαρμογή κ.α.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι επίσης η ότι η εφαρμογή είναι πλήρως συμβατή με την πλατφόρμα Microsoft Azure, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα για εγκατάσταση εν μέρει ή εξ ολοκλήρου στο cloud, εξασφαλίζοντας μέγιστη ευελιξία, απόδοση και ασφάλεια, καθώς και σημαντική μείωση του κόστους. από το κινητό τους τηλέφωνο, να βλέπουν τα e-mail του πελάτη μέσα στην καρτέλα επαφής κ.α.

Τέλος, η απόλυτη συνεργασία της εφαρμογής Insurance.Office με το Microsoft Office 365 είναι επίσης ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, καθώς οι χρήστες μπορούν εύκολα να συγχρονίζουν, τόσο τις επαφές τους, όσο και τα ραντεβού τους με τις επαφές και το ημερολόγιο του Office 365 και να έχουν όλη την πληροφορία διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή.

Επισκεφθείτε  την σελίδα εδώ

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα