Δευτέρα 24 Απριλίου 2017,

Πως η Ασφαλιστική Βιομηχανία χρησιμοποιεί τα Γυαλιά της Google

Google-Glass-580x387

Οι βελτιωμένες υπηρεσίες προς τους πελάτες είναι ένα μόνο από τα πλεονεκτήματα που μπορεί να έχει η χρήση των γυαλιών της Google στον ασφαλιστικό κλάδο.

Ο Michael Clifton, αντιπρόεδρος της Insurance for Cognizant περιέγραψε μερικά από τα πλεονεκτήματα αυτά στην έκθεση της εταιρίας της περασμένης χρονιάς, αναφέροντας: “Τα γυαλιά της Google: η επόμενη εφαρμογή αιχμής των ασφαλειών”.

«Το μικρογραφικό αποτύπωμα των γυαλιών, η ευκολία στην χρήση και η κινητικότητα μπορούν να προωθήσουν την καινοτομία σε πολλές από τις επιχειρηματικές λειτουργίες που υποστηρίζουν τους τομείς των αποζημιώσεων, των μηχανικών κινδύνων και των πωλήσεων», δήλωσε ο Clifton.

Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε την περασμένη χρονιά από την ερευνητική συμβουλευτική εταιρεία για τον ασφαλιστικό κλάδο “Strategy Meets Action” (SMA) με έδρα την Βοστώνη, διαπίστωσε ότι το 3% των ασφαλιστών χρησιμοποιούσαν ήδη συσκευές που φοριούνται (wearable), ενώ ένα άλλο 3% πειραματίζονταν με τις νέες τεχνολογίες και το 22% βρισκότανε στη διαδικασία ανάπτυξης στρατηγικών, μέσω των οποίων θα μπορούσαν να τις χρησιμοποιήσουν.

Ένα παράδειγμα δίνει η Denise Garth, συνεργάτης στην ερευνητική συμβουλευτική εταιρεία. Ένας πραγματογνώμονας θα μπορεί να φοράει τα γυαλιά της Google, ώστε να διαχειρίζεται την ροή των πληροφοριών από τo σημείο της ζημιάς προς το γραφείο, ώστε να αξιολογηθούν τα επόμενα βήματα για να ρυθμιστεί η αποζημίωση.

Πραγματογνώμονες ζημιών στο National Connect Force Claims (NCC) στην Alpharetta της Georgia των ΗΠΑ, δοκίμασαν τα γυαλιά της Google την περασμένη χρονιά. Η εταιρεία πιστεύει ότι τα γυαλιά μπορούν να έχουν άμεση αποτελεσματικότητα στον τομέα των καταστροφών, παρέχοντας ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, από τους πραγματογνώμονες που δουλεύουν στο πεδίο των ζημιών, σε περίπλοκες περιπτώσεις, όπως σε ζημιές από σεισμούς.

Ο Matt Anderson, γενικός διευθυντής της NCC, πιστεύει ότι τα γυαλιά της Google, μπορούν να βοηθήσουν, όχι μόνο στην βελτίωση της διαδικασίας οριοθέτησης του πεδίου της ζημιάς, αλλά και στην ποιότητα των πληροφοριών που συλλέγονται από το πεδίο.

Όπως ανέφερε, ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της εταιρείας ήταν η χρήση των γυαλιών στο πεδίο της ζημιάς, ώστε ανεξάρτητοι πραγματογνώμονες που βρίσκονται εκεί, να μπορούν να είναι τα μάτια και τα αυτιά των διακανονιστών.

Ο Anderson είπε ότι “η εταιρία υπέβαλε τα γυαλιά σε μία σειρά από τεστ και κατέληξε ότι οι κινητές συσκευές, όχι απαραίτητα οι handsfree, μπορούν να υλοποιήσουν εξίσου ικανοποιητικά, τις περισσότερες από αυτές τις εργασίες, σε πολύ χαμηλότερο κόστος”.

“Η σημασία της ύπαρξης βίντεο για κάθε ζημιά, αποτέλεσε το μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία”, είπε ο Anderson, σημειώνοντας ότι “τα βίντεο θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τις εκατοντάδες φωτογραφίες που συνήθως λαμβάνονται για κάθε ζημιά”.

Η τεχνολογία που φοριέται (wearable) προσφέρει επίσης στους ασφαλιστές την ευκαιρία να προσθέσουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, δίνοντάς τη δυνατότητα να συμμετέχουν οι πελάτες σε πιο συχνή βάση, λένε οι ειδικοί.

Το Πιλοτικό Πρόγραμμα της Erie για τα γυαλιά της Google

“Αυτοί είναι οι λόγοι για τους οποίους η Erie Insurance, ανέπτυξε ένα πιλοτικό πρόγραμμα για τα γυαλιά της Google”, είπε ο Jeremy Sloan, μηχανικός λογισμικού της εταιρείας.

Σύμφωνα με την Rita Briody, αναλύτριας συστημάτων πληροφορικής της Erie, όλα ξεκίνησαν όταν μία φίλη της η οποία σήμερα είναι κύρια αρχιτέκτονας των οπτικών για τα γυαλιά της Google, στο Google X, στην ομάδα έρευνας και καινοτομίας της Google, της παρουσίασε την τεχνολογία που φοριέται (wearable) το 2012.

Η Briody συμμετείχε στο ερευνητικό πρόγραμμα της εταιρείας.

“Μετά από έναν περίπου μήνα, επέτρεψαν στον καθένα από εμάς να καλέσει τρία νέα άτομα που πιστεύαμε ότι θα ενδιαφέρονταν να πειραματιστούν με την τεχνολογία. Εγώ κάλεσα τον Brett McCorkle, ο οποίος είναι επίσης ένας από τους εμπνευστές αυτής της ιδέας.” είπε η Briodyη οποία συνέχισε λέγοντας ότι “εγώ τον κάλεσα στο πρόγραμμα και αυτός αγόρασε τα γυαλιά για τον εαυτό του.”

Ενώ ήταν στο πρόγραμμα, δημιουργήθηκε μια απαίτηση του McCorkle σχετικά με υλικές ζημιές στο συγκρότημα των κατοικιών του.

“Το αποκαλούμε συγκυριακό ατύχημα, γιατί κατά την διάρκεια αυτής της διεκδίκησης αποκαλύφθηκαν οι δυνατότητες αυτής της τεχνολογίας” είπε η Briody.

«Ενώ δούλευε με τον πραγματογνώμονα, παρατήρησε ότι κουβαλούσε πολλά πράγματα μαζί του. Είχε ένα φορητό υπολογιστή, ένα κινητό τηλέφωνο, κάποιες φορές μια συσκευή μαγνητοφώνησης. Σκέφτηκε αργότερα “αναρωτιέμαι αν τα γυαλιά θα μπορούσαν να εξαλείψουν ορισμένες από αυτές τις συσκευές, ώστε να του απελευθερώσουν τα χέρια».

Ο Sloan συνέβαλε στην οικοδόμηση του αρχικού σχεδίου και εργάζεται στο πρόγραμμα από τότε. Το πρώτο που συζητήθηκε ήταν η ενδεχόμενη χρήση τους από τους πραγματογνώμονες.

“Μια από τις δυνατότητες για τις οποίες ενδιαφερόμαστε είναι η ζωντανή μετάδοση βίντεο” δήλωσε ο Sloan. “Μία πολύ συναρπαστική δυνατότητα χρήσης με την οποία ασχοληθήκαμε από την αρχή, είναι η παροχή των γυαλιών σε μία ομάδα από πραγματογνώμονες, οι οποίοι επισκέπτονται το πεδίο μιας καταστροφής. Μπορεί να έχουν πολύ συγκεκριμένες τεχνικές ερωτήσεις ή, εξαιτίας της καταστροφής, μπορεί να υπάρχει ένας συνδυασμός έμπειρων και λιγότερο έμπειρων πραγματογνωμόνων. Σε αυτήν την περίπτωση τα γυαλιά χρησιμοποιούνται ως ένα επικοινωνιακό μέσο, ώστε οι  γνώσεις των εμπειρογνωμόνων μας να είναι διαθέσιμα σε μια μεγαλύτερη ομάδα”.

Οι Briody και Sloan μετέφεραν την ιδέα στα ανώτατα στελέχη που πρότειναν στην ομάδα να υποβάλει την ιδέα σε μια νέα έκθεση για καινοτομίες στον επιχειρηματικό τομέα, που ονομάζεται “Think Ahead”.

«Πήγαμε για να παρουσιάσουμε την ιδέα μας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τα στελέχη της εταιρείας και είχαμε την τύχη να είναι μια από τους τέσσερις νικητές στον πρώτο αυτό διαγωνισμό», δήλωσε η Briody.

Η ομάδα συνεργάστηκε με το τμήμα των ζημιών και σχεδίασαν ένα τετράμηνο πιλοτικό πρόγραμμα το οποίο ξεκίνησε να εφαρμόζεται στα γραφεία της εταιρίας στο Erie και στο Pittsburgh, σύμφωνα με την Loretta Russ, προϊστάμενη του τμήματος αποζημιώσεων.

“Επιλέξαμε τέσσερεις πραγματογνώμονες από κάθε γραφείο. Δύο εκτιμητές υλικών ζημιών και δύο πραγματογνώμονες περιουσίας από το κάθε γραφείο. Στο σύνολο είχαμε οχτώ άτομα”, εξήγησε η Russ.

Η συσκευή αντικατέστησε τις φωτογραφικές μηχανές των πραγματογνωμόνων για ένα μικρό χρονικό διάστημα.

“Στόχος ήταν να δούμε πόσο εύκολο ήταν στην χρήση και αν παρείχε ή όχι τις λειτουργίες, ώστε να αντικαταστήσει τμήματα του εξοπλισμού που χρησιμοποιούσαν. Οι πραγματογνώμονες δέχτηκαν θετικά σχόλια από ασφαλισμένους της Erie. Πολλοί από αυτούς ήταν ερωτευμένοι με την τεχνολογία. Το συμπέρασμα ήταν ότι τα γυαλιά ήταν εύκολα στην χρήση και με λειτουργικότητα”, είπε η Russ.

Περιορισμοί

Ωστόσο υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί, όπως δήλωσε η προϊσταμένη του τμήματος αποζημιώσεων.

“Μερικοί από τους πραγματογνώμονες, ειδικά οι εκτιμητές υλικών ζημιών, αντιμετώπισαν κάποια προβλήματα λόγω της έλλειψης φλας και της λειτουργίας του ζουμ. Κατά συνέπεια έπρεπε να πλησιάσουν αρκετά ώστε να αποθανατίσουν τον αριθμό πλαισίου του οχήματος (VIN) και κάποια πιθανή ζημιά που μπορεί να έχει γίνει από κάτω”, είπε η Russ.

Παρ’ όλους τους περιορισμούς, η ομάδα αντιμετωπίζει τις συσκευές που φοριούνται (wearable devices) ως το μέλλον στις ασφάλειες.

“Όλοι συμφωνούν ότι οι συσκευές που φοριούνται αποτελούν το μέλλον. Παρ΄όλα αυτά η τεχνολογία δεν έχει καταφέρει ακόμα να συμπεριλάβει όλα όσα χρειαζόμαστε. Περιμένουμε την δεύτερη έκδοση των γυαλιών της Google και τις λειτουργίες που θα έχει, ώστε να δούμε αν μπορούν να ξεπεραστούν κάποια από τα εμπόδια που εντοπίσαμε στην πρώτη έκδοση”, είπε η Russ.

Ενώ η Google εργάζεται για να βελτιώσει την τεχνολογία των γυαλιών, η Erie έλαβε πρόσκληση να μοιραστεί τα ευρήματα με τον τεχνολογικό κολοσσό. “Ενδιαφέρονται πολύ για την δουλειά που κάνουμε”, είπε η Erin Parker, Αντιπρόεδρος και μάνατζερ του κλάδου αποζημιώσεων της Erie.

Η Parker σημειώνει ότι η Google ποτέ δεν σκέφτηκε τον τομέα των ασφαλειών και είχε επικεντρωθεί στον ιατρικό κλάδο. Η συνάντηση της Erie με την Google πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο.

Πηγή: Denise Johnson, How the Insurance Industry Is Using Google Glass, Insurance Journal,

Πρωτότυπο κείμενο:  http://www.insurancejournal.com/magazines/features/2015/07/20/375099.htm

Ελεύθερη Απόδοση από την Μυρτώ Κ.

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα: «Εξυπηρετήστε τους δύσκολους πελάτες σας με μια μυστική τεχνική!»

Ημερομηνία διεξαγωγής

25/04/2017 / 17:00-19:00

Τόπος: webinar

Εισηγητής /

Κωτούδη Ρούλα

Κόστος / 25 €

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα