Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017,

Συνέντευξη

Στην INTERLIFE έχουμε τη δυνατότητα, να αναλαμβάνουμε κάθε είδους κίνδυνο, όσο δύσκολος και αν είναι, με Ανταγωνιστικούς όρους και Ασφάλιστρα

Για τις διαδικασίες και τα στατιστικά των αποζημιώσεων της INTERLIFE  Α.Α.Ε.Γ.Α., μιλάει στο insuranceforum.gr , ο Κωνσταντίνος Βοτσαρίδης, Διευθυντής Τμήματος Αποζημιώσεων της INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. Επίσης μας παρουσιάζει τις παροχές και τα προγράμματα τα οποία διαθέτει η INTERLIFE Ασφαλιστική για όλους τους Κλάδους Ασφάλισης.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο καταναλωτής διαμορφώνει άποψη για μια ασφαλιστική εταιρεία την στιγμή της ζημιάς και της διαδικασίας αποζημίωσης. Συνολικά, τα στοιχεία λένε ότι η άποψη αυτή δεν είναι και τόσο καλή. Ποιες είναι οι στατιστικές για τη δική σας εταιρία;

Οι πελάτες και οι τρίτοι ζημιωθέντες επιζητούν κατά κανόνα την άμεση εξυπηρέτηση τους, δεδομένου ότι, λόγω και της οικονομικής κρίσης, οι περισσότεροι δυσκολεύονται να εκταμιεύσουν τα χρήματα που είναι απαραίτητα για την αποκατάσταση της ζημίας τους. Κατά συνέπεια, η πρόκληση που αντιμετωπίζουμε σήμερα ως εταιρία είναι να ανταποκρινόμαστε καθημερινά και με πρακτικούς τρόπους σε αυτή την ανάγκη του καταναλωτικού κοινού, λειτουργώντας με αμεσότητα, ταχύτητα και ποιότητα χωρίς περιττές διαδικασίες από την στιγμή που μας ενημερώνουν για την ζημία τους μέχρι και την αποζημίωση τους. Στην εταιρία μας έχει τεθεί ως πρώτη προτεραιότητα το παραπάνω ζήτημα και, λειτουργώντας με ευελιξία, έχουμε στην πρώτη γραμμή της καθημερινής μας πρακτικής τα ως παραπάνω ποιοτικά χαρακτηριστικά εξυπηρέτησης, όπως αποδεικνύεται από πληθώρα στοιχείων (φερεγγυότητα, περιορισμένος αριθμός εκκρεμών ζημιών, κορυφαία θέση στο σύστημα του ‘’φιλικού διακανονισμού’’, μεγάλο πανελλαδικό Δίκτυο συνεργαζομένων με την εταιρία μας συνεργείων, σύγχρονο και φιλικό στην χρήση του μηχανογραφικό σύστημα, υψηλής ποιότητας ανθρώπινο δυναμικό, κ.λ.π.).

Άλλωστε η INTERLIFE, από την ίδρυσή της έχει γίνει γνωστή για τους εξαιρετικά γρήγορους χρόνους αποζημίωσης, που, κατά μέσο όρο, δεν ξεπερνούν τις 14 ημέρες. Αυτό οφείλεται στην άμεση ανταπόκριση μας στην όλη διαδικασία έλεγχου της ζημιάς η οποία υποστηρίζεται πρώτον από ένα διαδικτυακό, πλήρως εξελιγμένο πρόγραμμα διαχείρισης ζημιών  όπου βρισκόμαστε on line με τα υποκαταστήματα και τους συνεργάτες μας, παρέχοντας με αυτό το τρόπο  άμεση πληροφόρηση σε κάθε στάδιο εξέλιξης της ζημιάς και δεύτερο και κυριότερο, φυσικά, στο ανθρώπινο δυναμικό του, ο συνδυασμός αυτών των δυο εκμηδενίζει το χρόνο ενασχόλησης των ασφαλισμένων μας με την ζημία τους απαλλάσσοντας τους από γραφειοκρατικές διαδικασίες αυτό μας καθιστά στις πιο αξιόπιστες, και αποτελεσματικές ασφαλιστικές εταιρίες.

Παράλληλα, υπάρχει μια έλλειψη ενημέρωσης για τα τεράστια ποσά των αποζημιώσεων ή κάθε μορφής καταβολών που επιστρέφουν κάθε χρόνο προς την κοινωνία από τα εισπραττόμενα ασφάλιστρα. Γιατί συμβαίνει αυτό; Δώστε μας κάποια στοιχεία για την εταιρεία σας ή συνολικά για την αγορά.

Η INTERLIFE είναι γνωστή για την ταχύτατη διεκπεραίωση ζημιών και τη συνέπεια στην καταβολή αποζημιώσεων. Το 2016 η εταιρία διακανόνισε 31.773 φακέλους και κατέβαλε αποζημιώσεις 19 εκατ. ευρώ. Πολύ σωστά επισημαίνετε ότι ο κόσμος δεν είναι ενήμερος για τα τεράστια ποσά αποζημιώσεων που καταβάλλονται κάθε χρόνο από τις Ασφαλιστικές Εταιρίες. Αντίθετα ασχολείται με μεμονωμένες περιπτώσεις αντιδικιών. Γενικά το θετικό υποτιμάται ενώ υπερπροβάλλεται το αρνητικό.

Πρέπει, ωστόσο να επισημάνουμε σε ότι αφορά τις αποζημιώσεις, ότι ναι μεν με την εφαρμογή του Ν. 3557/2007 διευκρινίστηκαν αρκετά αμφισβητούμενα σημεία της προηγούμενης ασφαλιστικής Νομοθεσίας, η θέσπιση όμως και η εφαρμογή του Ν.4261/2014 έθεσε τέλος στην εκμετάλλευση που είχε υποστεί ο Κλάδος Αυτοκινήτου από απλήρωτα συμβόλαια καθώς επιτήδειοι και μη λυμαινόταν επί σειρά ετών την αδυναμία που παρουσίαζε το κενό της Νομοθεσίας.

Η Interlife αναπτύσσει τις εργασίες της κυρίως μέσω των ανεξάρτητων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, οι οποίοι είναι στην ουσία οι άμεσοι «πελάτες» της. Πόσο πιεστικοί είναι για λογαριασμό των δικών τους πελατών στις αποζημιώσεις; Πόσο εμπλέκονται στις διαδικασίες;

Η INTERLIFE αναπτύσσει τις εργασίες της, όχι κυρίως αλλά αποκλειστικά μέσω των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Οι συνεργάτες της Εταιρίας δεν χρειάζεται να εμπλακούν στις διαδικασίες, ούτε να μας πιέσουν, διότι όπως σας ανέφερα και παραπάνω α) έχουν επαρκή πληροφόρηση από τα διαδικτυακά μας προγράμματα (web services) και β) γνωρίζουν ότι η Εταιρία διεκπεραιώνει τις διαδικασίες ταχύτατα, παρά την αύξηση της παραγωγής των τελευταίων ετών, και για το λόγο αυτό έχει πάρει και τα ανάλογα εύσημα από την Ασφαλιστική Αγορά.

Πολλοί θεωρούν ότι η Interlife ενδιαφέρεται αποκλειστικά για τον κλάδο οχημάτων. Αντίθετα, αν μελετήσει κάποιος τα προϊόντα της ανακαλύπτει ότι προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν κάθε ατομική, οικογενειακή, επαγγελματική ή επιχειρηματική ασφαλιστική ανάγκη. Μιλήστε μας για τους παραγωγικούς σας στόχους.

Έχοντας εξασφαλίσει, επί σειρά ετών, άριστες Αντασφαλιστικές Συμβάσεις, στην INTERLIFE  έχουμε τη δυνατότητα, να αναλαμβάνουμε κάθε είδους κίνδυνο, όσο δύσκολος και αν είναι, με Ανταγωνιστικούς όρους και Ασφάλιστρα.

Εκτός από τον Κλάδο Οχημάτων και Σκαφών έχουμε δημιουργήσει και ολοκληρωμένα Προγράμματα για όλους τους Κλάδους Ασφάλισης, αυτό βοηθά περισσότερο την πώληση διότι είναι στοχευόμενο πακέτο ασφάλισης είτε πρόκειται για Περιουσία σε Κατοικίες (Ενυπόθηκες ή μη), είτε πρόκειται για Επαγγελματικές Στέγες, για ιδιωτική και Επαγγελματική Αστική Ευθύνη, Αστική Ευθύνη Μεταφορέα κλπ.

Την τελευταία διετία έχουμε δημιουργήσει και ολοκληρωμένα Προγράμματα Υγείας (Νοσοκομειακή Περίθαλψη, Ατύχημα), είτε ατομικά είτε για όλη την οικογένεια. Τα προγράμματα αυτά προσφέρονται και σε χαμηλά εισοδήματα, δεδομένου ότι λόγω της Κρίσης τα έσοδα των νοικοκυριών έχουν μειωθεί πολύ. Ωστόσο, οι ελλείψεις στη Δημόσια Υγεία στρέφουν τους πολίτες όλο και περισσότερο στην ιδιωτική ασφάλιση και περίθαλψη, με αποτέλεσμα τα Προγράμματα Υγείας της INTERLIFE να παρουσιάζουν μεγάλη άνοδο πωλήσεων.

 

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα: "Πως θα αυξήσουμε τις πωλήσεις μας προσεγγίζοντας νέες κατηγορίες πελατών"

Ημερομηνία διεξαγωγής

18/09/2017 / 17.00-19.00

Τόπος: Webinar

Εισηγητής /

Χανός Γιώργος

Κόστος / 25 €

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα