Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017,

Ένα πανίσχυρο εργαλείο για brand positioning

Αν υπάρχει ένα στοιχείο που αναφέρω σε κάθε ομιλία μου, σε κάθε συζήτηση με πελάτη ή πρότασή μας σε εταιρία, αυτό είναι το blog. Το blog είναι ένα από τα αγαπημένα μου εργαλεία που συμβάλλουν στη γνωστοποίηση, τοποθέτηση και διαφοροποίηση ενός brand.

Είναι το πεδίο όπου ξεκινούν όλες οι προσπάθειες επικοινωνίας των στοιχείων που δομούν μια εταιρία. Είναι η πλατφόρμα δημιουργίας και κοινοποίησης περιεχομένου όπου κάθε εταιρία μικρή ή μεγάλη μπορεί να γνωστοποιήσει στο κοινό της τις δραστηριότητές της.

Στο εξωτερικό ακούγεται συνεχώς η πρόταση “Every company is a media company” και αυτό σημαίνει ότι κάθε εταιρία, ανεξαρτήτως του κλάδου που δραστηριοποιείται, οφείλει να παράγει περιεχόμενο. Άλλοι πάλι λένε ότι αν δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο, δεν υπάρχεις γενικότερα για το κοινό σου. Το μόνο σίγουρο είναι αυτό που βρίσκουν οι δυνητικοί πελάτες για μια εταιρία στο διαδίκτυο διαμορφώνει την εικόνα και την φήμη της εταιρίας.

Γνωρίζοντας ότι η εμπιστοσύνη της αγοράς έχει πια οριζόντια κατεύθυνση από άνθρωπο προς άνθρωπο και όχι top-down από τις εταιρίες προς τους ανθρώπους, όπως δηλαδή ήταν στο παρελθόν, καταλαβαίνουμε τον λόγο για τον οποίο οι άνθρωποι εμπιστεύονται περισσότερο ένα blog με ποιοτικό περιεχόμενο παρά ένα παραδοσιακό μέσο.

Επίσης, θα πρέπει να αναλογιστούμε ότι το «ταξίδι» των πελατών με πορεία την αγορά ενός προϊόντος ξεκινά πάντα από την αναζήτηση στις ανάλογες μηχανές, είτε από ένα ενδιαφέρον περιεχόμενο που θα κερδίσει την προσοχή τους στα social media. Και στις δυο περιπτώσεις το περιεχόμενο είναι αυτό που λειτουργεί ως “δόλωμα” και φέρνει το ανάλογο κοινό στην ιστοσελίδα της εταιρίας.

Αν είστε ανθρωποκεντρική εταιρία, ακούστε και κατανοήστε τις ανάγκες του κοινού που απευθύνεστε. Δημιουργήστε περιεχόμενο για να δώσετε λύσεις και απαντήσεις σε τυχόν ερωτήματα ή απορίες. Προσπαθήστε να ενημερώσετε και να εκπαιδεύσετε το κοινό σας διότι ο πελάτης που αποκτά γνώσεις και ο κύριος πάροχος είστε εσείς, θα σκεφτεί πολύ να σας γυρίσει την πλάτη σε δελεαστικές προτάσεις των ανταγωνιστών σας.

Παράδειγμα

Ας υποθέσουμε ότι είστε μια εταιρία που πουλάει ηλεκτρικές συσκευές. Ο ανταγωνισμός, όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι τεράστιος και εσείς θα πρέπει να βρείτε τρόπο να διαφοροποιηθείτε. Τι θα λέγατε να γίνετε μια πολύ χρήσιμη εταιρία που παρέχει εξαιρετικές εμπειρίες στους πελάτες της; Φανταστείτε λοιπόν πόσο σπουδαίο θα είναι για όλους τους πελάτες σας να έχουν άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες που θα τους ενημερώνουν σχετικά με την ορθή χρήση των συσκευών. Μικρής διάρκειας videos που θα δίνουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα προϊόντα, tips για πιθανές βλάβες και τρόπους λειτουργίας των συσκευών για μεγαλύτερη αντοχή στον χρόνο.

Πώς σας ακούγεται;

Το περιεχόμενο του blog σας μπορεί να είναι κείμενο, φωτογραφικό υλικό, video ακόμα και audio. Τα εργαλεία παραγωγής περιεχομένου είναι δωρεάν αρκεί να γνωρίζετε από την αρχή τι θέλετε να κάνετε. Το είδος του περιεχομένου θα το επιλέξετε εσείς ανάλογα με το κοινό που απευθύνεστε και την ιστορία που θέλετε να αφηγηθείτε.

Πωλήσεις

Και πάμε τώρα στο θέμα των πωλήσεων που καλώς ή κακώς όλα εκεί καταλήγουν. Όταν μια εταιρία προσπαθεί να πουλήσει σε ένα νέο πελάτη αμέσως αυτός παίρνει αμυντική στάση και ενεργοποιεί τα φίλτρα αντίστασης. Το blog είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να πουλάτε χωρίς να πουλάτε. Σας μιλάω εκ πείρας και εξηγώ αμέσως τι εννοώ.

Ένας υποψήφιος πελάτης έχει πολύ λιγότερες πιθανότητες να αγοράσει από εσάς όταν δεν σας γνωρίζει και δεν σας έχει εμπιστοσύνη. Αν δεν του έχετε επικοινωνήσει την αξιοπιστία και τις γνώσεις σας, στα μάτια του είστε μια ακόμα από τις άλλες επιλογές. Γιατί να σας επιλέξει;

Με το θαυματουργό εργαλείο που λέγεται blog και την παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου, μπορείτε να του αλλάξετε την αγοραστική συμπεριφορά διαμορφώνοντας μια εξαιρετική εικόνα για την εταιρία σας. Με απλά λόγια, το blog σας είναι η γέφυρα που οδηγεί σε μια ακόμα πώληση.

Προσοχή όμως μην κάνετε κάθε blog post αίτημα για πωλήσεις διότι το κοινό θα το καταλάβει και δεν θα βρει αξία στο περιεχόμενό σας. Όσο περισσότερο ενδιαφέρον βρίσκουν στις αναρτήσεις σας, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η προσμονή για τις επόμενες και σιγά σιγά χωρίς να το καταλάβει ο υποψήφιος πελάτης θα έχει ήδη πειστεί για εσάς πριν ακόμα αγοράσει.

Με επιμονή στην συχνότητα των αναρτήσεων και υπομονή για την δημιουργία σχέσεων με το κοινό τα αποτελέσματα θα είναι μεγαλύτερα από αυτά που φαντάζεστε. Και όπως σας ανέφερα πιο πάνω, σας μιλάω εκ πείρας.

Πηγή: ristart.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Δεληγιαννίδης Γεώργιος

«Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥ»

Γιάννης Ξηρογιαννόπουλος

Cyber Risk: «Ασύμμετρη» Απειλή

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα