Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017,

Αγορά μεταχειρισμένου: 10 συμβουλές για να μην την πατήσεις

του Κώστα Φούζα

Η αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου κρύβει αρκετούς κινδύνους. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 10 απλές συμβουλές με τις οποίες μπορείτε να προστατέψετε την τσέπη σας…αλλά και την ψυχική σας ηρεμία.

  • Δώστε προτεραιότητα σε αυτοκίνητα που έχουν κάνει όλα τους τα service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
  • Η γνησιότητα του book service ελέγχεται μέσω της κεντρικής αντιπροσωπείας.
  • Μην αγοράσετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, αν δεν προηγηθεί έλεγχος σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Ορισμένες εταιρείες, μάλιστα, μπορούν να σας δώσουν ηλεκτρονικό report συντήρησης, από όποια χώρα και αν προέρχεται το αυτοκίνητο. Αν ο έμπορος ή ο ιδιώτης αρνούνται να το φέρουν για έλεγχο, τότε μάλλον θα πρέπει να βρείτε κάτι άλλο.
  • Όταν βλέπετε ένα αυτοκίνητο σε περίεργα χαμηλή τιμή, συνήθως αυτό γίνεται να το ξεφορτωθεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.
  • Αν πρόκειται για εισαγόμενο μεταχειρισμένο, ζητήστε οπωσδήποτε τα χαρτιά του εκτελωνισμού. Εκεί αναγράφονται τα χιλιόμετρα με τα οποία εισήχθη το αυτοκίνητο.
  • Με τον αριθμό πλαισίου μπορεί κάποιος να ελέγξει τυχόν ανακλήσεις που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, κάποιος αγόρασε ένα μεταχειρισμένο εισαγωγής με 90.000 χιλιόμετρα. Μετέπειτα πήγε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για service και με τον αριθμό πλαισίου ανακάλυψαν ότι πριν ένα χρόνο, το αυτοκίνητο είχε αλλάξει κρεμαγιέρα σε συνεργείο της Γαλλίας (με κάλυψη εγγύησης), ενώ είχε στο κοντέρ του 195.000 χιλιόμετρα.
  • Μην αγοράσετε μεταχειρισμένο ντίζελ Euro4 ή παλαιότερο, καθώς απαγορεύεται η κυκλοφορία του σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αν σας σταματήσει η Τροχαία έχετε πρόστιμο 150 ευρώ και αφαίρεση στοιχείων για ένα μήνα. Επίσης, δεν επιτρέπεται να εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας, για αυτής της κατηγορίας τα οχήματα, σε πρωτεύουσα και συμπρωτεύουσα.
  • Τα ντίζελ αυτοκίνητα διανύουν στο εξωτερικό-κατά μέσο όρο-40-50.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Δεν υπάρχουν ντιζελάκια 5ετίας με 60.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ.
  • Το «καλό» μεταχειρισμένο στοιχίζει στο εξωτερικό, όσο και στην Ελλάδα περίπου. Αν συμπεριλάβουμε τα μεταφορικά και τον εκτελωνισμό, τότε θεωρητικά η τελική του τιμή θα είναι ασύμφορη. Άρα ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, σε σχέση με τα εγχώρια δεδομένα, θα πρέπει να σας προβληματίζουν.
  • Μη δίνετε προκαταβολικά χρήματα αν δεν έχετε ελέγξει το αυτοκίνητο τεχνικά. Επίσης σε περιπτώσεις παρακράτησης κυριότητας, δεν μπορεί να γίνει μεταβίβαση.

Πηγή: newsauto.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα