Κυριακή 28 Μαΐου 2017,

Η σωστή στρατηγική για ένα επιτυχημένο εταιρικό blog

Οι επιχειρήσεις φαίνεται πως δυσκολεύονται να κατανοήσουν ότι για να επιβιώσουν στην εποχή του διαδικτύου θα πρέπει να αναθεωρήσουν τον τρόπο επικοινωνίας και επαφής με το κοινό.

Οι ισορροπίες στην αγορά έχουν διαφοροποιηθεί, στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία έχουν έρθει τα πάνω κάτω, η δύναμη έχει μεταφερθεί στα χέρια των πελατών και το μόνο σίγουρο είναι ότι καμία εταιρία, ανεξάρτητα από το μέγεθός της, δεν μπορεί να δημιουργήσει μονομερώς αξία δίχως την συμμετοχή των κοινοτήτων.

Η πραγματικότητα που διαμορφώνεται, μας υποχρεώνει να επανεξετάσουμε το παραδοσιακό σύστημα επικοινωνίας και μάρκετινγκ που είχε ως επίκεντρο την επιχείρηση. Τώρα που βλέπουμε ότι το παιχνίδι παίζεται με νέους κανόνες, πρέπει να δημιουργήσουμε ένα νέο πλαίσιο συνεργασίας και αλληλεπίδρασης με υποψήφιους και νυν πελάτες.

Στην εποχή του διαδικτύου και των social media η μεγαλύτερη δεξιότητα των επιχειρήσεων δεν είναι τα υψηλά budget που επενδύουν σε διαφήμιση και μάρκετινγκ, αλλά ο διάλογος.

Ενας από τους καλύτερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να ξεκινήσει μια εταιρία τον διάλογο με το κοινό είναι να φτιάξει ένα εταιρικό blog. Ένα blog στο οποίο θα παράγει καθημερινά ποιοτικό και πρωτότυπο περιεχόμενο ανάλογο με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του κοινού που θέλει να στοχεύσει η κάθε εταιρία. Δεν θα δημιουργήσετε blog επειδή είναι cool, έγινε μόδα ή επειδή το έκαναν και οι άλλοι! Θα το κάνετε επειδή με αυτόν τον τρόπο ανοίγετε τις πόρτες τις εταιρίας σας να μπουν περισσότεροι άνθρωποι.

Και επειδή εμείς πιστεύουμε ότι αν είναι να κάνεις κάτι, να το κάνεις καλά, ας δούμε ποια είναι η σωστή στρατηγική για την ανάπτυξη ενός εταιρικού blog.

ΔΟΜΗ
Η σωστή δομή του blog είναι σημαντική ώστε να παρουσιάζει με ευκολία την καθημερινή αρθρογραφία και την γενικότερη θεματολογία. Τίτλος, υπότιτλος, καλής ποιότητας φωτογραφία και μικρές προτάσεις θα κρατήσουν το ενδιαφέρον του επισκέπτη ζωντανό.

 

SEO
Η πρώτη πράξη που κάνει κάθε άνθρωπος που αναζητεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία του είναι να Googlάρει. Αν σας βρει στις πρώτες θέσεις της μηχανής αναζήτησης έχετε πολλές πιθανότητες να τον κάνετε πελάτη σας. Εσείς θα πρέπει να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να βρουν και να “διαβάσουν” το blog σας και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την αρχική βελτιστοποίηση του blog και με ένα SEO plugin όπως το Yoast.

 

ΣΥΝΕΠΕΙΑ
Τίποτα δεν μπορεί να λειτουργεί μόνο του δίχως προσπάθεια, επιμονή και προσήλωση. Το blog είναι ένα κανάλι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με το κοινό σας. Αν δεν το ενημερώνετε σε τακτά χρονικά διαστήματα τότε η προσπάθεια θα αποτύχει. Δείτε το ως νέα επιχειρηματική δραστηριότητα που θα σας βοηθήσει να ανοίξετε συζητήσεις, να μιλήσετε με τις κοινότητες, να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήσεις και last but not least να μετατρέψετε δυσαρεστημένους πελάτες σε καλούς συμβούλους.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Επικεντρωθείτε στους ανθρώπους και όχι τα κλικς. Πολλοί θα σας προτείνουν να δημιουργείτε περιεχόμενο το οποίο θα αρέσει σε πολλούς. Εσείς όμως θέλετε να αρέσει σε εκείνους που αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες σχετικές με αυτά που προσφέρετε. Ευθυγραμμίστε τις εταιρικές σας δραστηριότητες με τις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών σας και δημιουργήστε σχετικό περιεχόμενο.

 

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ SOCIAL MEDIA
Ομολογουμένως τα social media φέρνουν traffic στο blog γι’ αυτό και θα πρέπει να επιλέξετε με σύνεση και στρατηγική σκέψη τα κανάλια στα οποία θα μοιράζετε το περιεχόμενό σας στο γενικότερο πλαίσιο της inbound στρατηγική σας. Πριν επιλέξετε τα social media channels, καν’ τε μια έρευνα ώστε να βρείτε που δραστηριοποιούνται οι κοινότητες που θέλετε να μιλήσετε.

 

Για πολλά χρόνια λέγαμε ότι ο πελάτης μας ξέρει και ότι έχει πάντα δίκιο. Τώρα ήρθε η ώρα να κάνουμε τα λόγια μας πράξεις. Ξεκινήστε τις συζητήσεις με τους ανθρώπους που θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας, απαντήστε στα ερωτήματά τους, δημιουργήστε περιεχόμενο. Θα γίνετε καλύτερη εταιρία, θα μάθετε περισσότερα και θα αναπτύξετε την διοικητική ευστροφία απλά με την συμμετοχή σας στις συζητήσεις.

Πηγή:  ristart.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα