Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017,

Κάντε το website σας ή το e-shop σας φιλικό προς τις απαιτήσεις Google!

Μόλις φτιάξατε το site σας ή το e-shop σας και δεν έχετε τις αναμενόμενες επισκέψεις; Διαβάστε τι πρέπει να κάνετε, εάν θέλετε να βελτιώσετε τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και να κατατάξετε το site σας σε υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα του Google σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας.

Ανεβάστε το e-commerce site σας ή το website ή το blog σας στην κορυφή, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα. Αποφύγετε τις γνωστές παγίδες και σταματήστε να χάνετε κλικ, που οδηγούν στην απώλεια κίνησης και επισκεψιμότητας.

Ορίστε τη SEO στρατηγική σας

Πριν από οτιδήποτε άλλο, για να φτιάξετε το website σας, χρειάζεται να έχετε ένα όνομα τομέα (domain name), φιλοξενία web (web hosting) και ένα πιστοποιητικό SSL. Πριν ανοίξετε τις πόρτες του website σας στο κοινό, προσθέστε:

  • χάρτη του site (sitemap)
  • error page 404
  • όρους χρήσης
  • πολιτική απορρήτου
  • σελίδα επικοινωνίας
  • ειδοποίηση σχετικά με τη χρήση cookies
  • καταχωρήστε το site σας στο Google Webmasters

Σε περίπτωση που όλα αυτά σας ακούγονται ακαταλαβίστικα, τότε απευθυνθείτε σε έναν SEO Expert.

Η στρατηγική για το SEO ξεκινά με μία εις βάθος έρευνα γύρω από τον τομέα της αγοράς που επιθυμείτε να ενταχθείτε.

Η χρυσή λίστα του SEO

Ο πιο σημαντικός παράγοντας για την κατασκευή ενός ισχυρού και σταθερού website είναι η αδιάκοπη έρευνα.

  • Έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά keywords που αφορούν τον τομέα της αγοράς που στοχεύετε και σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
  • Βρείτε λέξεις-κλειδιά keywords για την αρχική σας σελίδα και για όλες τις κύριες σελίδες.
  • Οργανώστε τις κατά προϊόν, σελίδα και χρήση.
  • Ξεχωρίστε τις δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά keywords από τις φράσεις με λέξεις-κλειδιά (long tail keywords).
  • Μην υπερβάλετε με τη χρήση της ίδιας λέξης-κλειδιού keywords  ξανά και ξανά και ξανά!
  • Προσδιορίστε τις λέξεις-κλειδιά keywords  που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας (μια καλή ιδέα είναι να εγκαταστήσετε το Free Moz Toolbar).
  • Εντοπίστε από πού λαμβάνουν οι ανταγωνιστές σας τους εισερχόμενους συνδέσμους τους (inbound links).
  • Δημιουργήστε μια δεξαμενή λέξεων-κλειδιών (keyword lake) για τις δημοσιεύσεις στο blog σας (ναι, πρέπει να έχετε blog).
  • Δώστε προσοχή στην αρχιτεκτονική του site. Τα UX & UI έχουν πολύ μεγάλη σημασία. Εάν έχετε παρατηρήσει μεταξύ των ανταγωνιστών σας ότι μια συγκεκριμένη δομή βοηθά στην αύξηση της κυκλοφορίας και των πωλήσεων, κάντε το ίδιο κι εσείς.
  • Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα επιλέγοντας ένα ήδη αποτελεσματικό μοντέλο.
  • Τώρα, εστιάστε στο πώς να κάνετε το site σας να φαίνεται πιο φιλικό και πιο ελκυστικό στους υποψήφιους επισκέπτες. Τι χρειάζεται; Φωτογραφίες; Χρώματα; Φόντο; Συστάσεις; Εύκολα και σαφή βήματα;
  • Προσδιορίστε το target group σας.
  • Φτιάξτε ένα ημερολόγιο για το πλάνο δράσεών σας και τηρήστε το.
  • Εάν το site σας είναι ήδη δημοσιευμένο, εντοπίστε τα λάθη του και καταγράψτε όλες τις προτάσεις (ή αναθέστε τη δουλειά σε έναν ειδικό).
  • Διορθώστε όλα τα θέματα του site σχετικά με την ταχύτητα (ή αναθέστε τη δουλειά σε έναν ειδικό).
  • Κρατάτε το website theme, το CMS και όλα τα plugins ενημερωμένα σύμφωνα με τις τελευταίες αναβαθμίσεις.
  • Φροντίστε ώστε να είναι φιλικό προς το περιβάλλον κινητών συσκευών (mobile friendly).
  • Ελέγξτε το site σας στη Google. Προσφέρει δωρεάν αναφορά: Δείτε τι σας προτείνει να διορθώσετε για κάθε ενότητα.

Κάντε τακτικό έλεγχο SEO για βελτιστοποίηση σε κάθε σελίδα του website σας.

Πώς να κάνετε SEO

Κάντε τακτικά βελτιστοποίηση στην ιστοσελίδα σας:

  • Δομή του site: Η ιδανική αρχιτεκτονική μπορεί να επηρεάσει τη χρηστικότητα του site σας και τις πωλήσεις σας. Φτιάξτε το έτσι, ώστε να είναι απλό, καθαρό και με εύκολη πλοήγηση.
  • Χρησιμοποιήστε breadcrumbs (βήματα διαδρομής στην ιεραρχική δομή του site), λογική σκέψη και τρέξτε πολλές δοκιμές A/B.
  • Η χρηστικότητα έχει να κάνει με το πόσο διασκεδαστική και εύκολη είναι η εμπειρία του χρήστη.
  • Κάντε όσο το δυνατόν λιγότερα τα βήματα για κάθε πιθανή κίνηση του χρήστη στο site σας.
  • Τα rich snippet (γραμμές με επιπλέον πληροφορίες που εμφανίζονται κάτω από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google) έχουν τεράστιες επιπτώσεις για την κατάταξη του site σας. Για να μάθετε πώς να τα χρησιμοποιείτε, διαβάστε τα Google guides. Για τον έλεγχο των rich snippet, επισκεφθείτε το Google tester.
  • Η βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών στην ίδια τη σελίδα περιλαμβάνει τα εξής: τίτλος σελίδας (φροντίστε να είναι συναφής), κεφαλίδες + τυπογραφική δομή, υποκεφαλίδες, παράγραφοι, μέγεθος κειμένου (τουλάχιστον 300 λέξεις), μικρές προτάσεις, περιγραφές προϊόντων, ονόματα αρχείων εικόνας (φροντίστε να είναι συναφή), εναλλακτικό κείμενο εικόνων (image alt), ετικέτες, κατηγορίες, μετα-τίτλος + περιγραφή, URL, θεματική εικόνα, 2–5 πολύ καλές φωτογραφίες.
  • Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι σας βοηθούν να δημιουργήσετε το δικό σας κείμενο αγκύρωσης (anchor text). Είναι μια καλή πρακτική για την ενίσχυση της κατάταξής σας για τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε.
  • Εάν θέλετε να βρείτε περισσότερους πελάτες, πρέπει να έχετε μια έκδοση του site σας που να είναι φιλική προς το περιβάλλον κινητών συσκευών (mobile-friendly). Προσλάβετε έναν προγραμματιστή για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
  • Οι κριτικές των πελατών συνιστούν την καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ που μπορείτε να έχετε δωρεάν. Ζητήστε από τους πελάτες σας να γράψουν μια κριτική και ανταμείψτε τους γι’ αυτό.
  • Χρειάζεστε ενεργή αλληλεπίδραση με Social Media από την αρχή. Φτιάξτε τους λογαριασμούς σας στα Social Media, ονομάστε τους, ρυθμίστε τα URL σύμφωνα με το brand  σας και αρχίστε να τα χρησιμοποιείτε ακόμα και πριν από το λανσάρισμα του website σας. Τα Social Media κάνουν την κοινότητά σας να μεγαλώσει, μέσα από την επαφή και την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες/πελάτες, και είναι ιδανικά για την κοινοποίηση του περιεχομένου σας. Όλα τα παραπάνω επηρεάζουν το SEO και τις πωλήσεις σας.
  • Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι καθαρές, στιβαρές, με επαγγελματικά στάνταρτς και, όλες, με την κατάλληλη περιγραφή.

Είναι πολύ σημαντικό να ενημερώνετε ταχτικά τη στρατηγική SEO σας σύμφωνα με τους στόχους σας και το feedback που λαμβάνεται από τα analytics reports.

Επόμενο επίπεδο SEO

Η διαδικασία testing θα πρέπει να σας γίνει δεύτερη  φύση. Κάθε εβδομάδα, πρέπει να ελέγχετε όλες τις σελίδες του site σας. Σε αυτό θα σας βοηθήσουν τα ακόλουθα:

  • Google Analytics
  • Λέξεις-κλειδιά
  • Καμπάνιες PPC
  • A/B testing
  • Αναζήτηση από διαφορετικούς browsers και συσκευές

Τι άλλο;

Το περιεχόμενο του blog πρέπει να είναι συναφές με τον κλάδο σας και να προσθέτει αξία στα θέματά σας. Εάν δεν μπορείτε να γράψετε το ψηφιακό σας περιεχόμενο, τότε βρείτε έμπειρους copywriters ή bloggers και δομήστε μια ισορροπημένη συνεργασία μαζί τους. Το ίδιο ισχύει για τα Newsletters που είναι βασικό κομμάτι του Email Marketing. Σαφώς, ένας ειδικός μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο, κόπο και πολλά χρήματα, εάν θέλετε να έχετε αποτελέσματα όσο το δυνατόν συντομότερα.

Η αξία των συνδέσμων

Αφού κάνετε όλα τα παραπάνω, αυτό είναι το τελευταίο βήμα: χτίσιμο συνδέσμων υψηλής ποιότητας (back-links). Συγκεντρωθείτε στην ποιότητα και αποφύγετε την ποσότητα!

Η Google είναι πολύ αυστηρή με αυτό. Μπορεί να επιβάλει ποινή για το site σας, εάν έχετε πολλούς μη ποιοτικούς εισερχόμενους συνδέσμους. Επιλέξτε τα κορυφαία στο αντικείμενό τους website για τη δημιουργία συνδέσμων με αυτά (χρησιμοποιήστε το Moz toolbar) και να είστε ιδιαίτερα επιλεκτικοί.

Για άλλη μια φορά θα τονίσουμε πως είναι σοφό να κάνετε ταχτικούς ελέγχους και στα backlinks. Κατά την διάρκεια λειτουργίας των websites υπάρχουν πολύ αστάθμητοι παράγοντες που μπορούν να αλλοιώσουν την ποιότητα και την αξιοπιστία τους. Κανείς δεν θέλει να έχει backlinks από ιστολόγια που έχουν χαρακτηριστεί ως not safe or hacked.

Χρησιμοποιήστε την τοπική σας κοινότητα

Εάν έχετε μια τοπική επιχείρηση, τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε όλες τις ευκαιρίες που υπάρχουν για να κατατάσσεστε υψηλά στις τοπικές αναζητήσεις. Καταχωρήστε την επιχείρησή σας σε όλους τους βασικούς καταλόγους και σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταλόγους niche. Να θυμάστε ότι πρέπει να είναι συναφείς με την επιχείρησή σας. Μην παραλείψετε να συμπεριλάβετε σε όλες σας τις περιγραφές λέξεις-κλειδιά που να βασίζονται στην τοποθεσία, εφόσον κάτι τέτοιο είναι κατάλληλο.

Εργαλεία bonus για SEO

Είναι καλό να έχετε όσο το δυνατόν περισσότερα ψηφιακά “μάτια”. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και αυτά τα εργαλεία SEO:

Αρετή Βάσσου Σύμβουλος Στρατηγικής Ψηφιακής Επικοινωνίας και Διαφήμισης – Digital Strategy Director στην Grafimedia

Πηγή: epixeiro.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα