Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017,

Οι 7 Βασικοί Κανόνες του email marketing

Πόσες φορές σου έχει τύχει να λάβεις ένα email χωρίς να έχει τη σωστή μορφοποίηση, χωρίς να μπορείς να διαβάσεις ολόκληρο το κείμενο ή να δεις τις φωτογραφίες που περιέχει; Κι άλλες φορές να διαβάζεις ένα email, το οποίο σε προτρέπει να αγοράσεις κάτι τώρα (!) χωρίς να σου εξηγεί γιατί το χρειάζεσαι;

Το email που θα δημιουργήσεις είναι σημαντικό να ακολουθεί συγκεκριμένα tips βελτιστοποίησης για δύο ουσιαστικούς λόγους: για να αυξήσεις το ποσοστό των παραληπτών που ανοίγουν τα email και ολοκληρώνουν μια ενέργεια (email conversions), αλλά και για να ενισχύσεις το engagementμε τον παραλήπτη. Παρακάτω συγκέντρωσα συγκεκριμένες συμβουλές βελτιστοποίησης, που θα σε βοηθήσουν να κάνεις ακριβώς αυτό!

To Email Marketing σε αριθμούς:
  • Το 80.8% των χρηστών διαβάζει email από mobile συσκευές,
  • Το 65% των χρηστών προτιμά τα email που περιέχουν κυρίως εικόνες,
  • Τα προσωποποιημένα (personalised) email έχουν 14% υψηλότερο CTR (Click Through Rate) & 10% περισσότερα conversions.

Οι 7 Βασικοί Κανόνες του email marketing

1. Branded email address

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αποκτήσεις το ιδανικό email address και το σίγουρο είναι ότι ένα email της μορφής “yourname@yourdomain.tld” μετράει γιατί:

  • Είναι επαγγελματικό και εύκολα αναγνωρίσιμο,
  • Δημιουργεί μια θετική πρώτη εντύπωση στον παραλήπτη,
  • Βοηθάει στο branding και τις marketing ενέργειες της επιχείρησής σου.

2. Δελεαστικό θέμα

Πρόκειται για τον βασικό παράγοντα που θα καθοδηγήσει την απόφαση του παραλήπτη να ανοίξει το email σου! Το θέμα που θα χρησιμοποιήσεις θα καθορίσει την επιτυχία του, γι’ αυτό είναι σημαντικό να σκεφτείς κάτι έξυπνο και δελεαστικό πριν πατήσεις “αποστολή”. Για πιο δελεαστικά θέματα, ακολούθησε τα εξής βασικά tips:

  • Ένα σύντομο θέμα ξεχωρίζει σε ένα inbox που ξεχειλίζει από email! Τα μικρά θέματα δεν “κόβονται” στο inbox, είναι περισσότερο ελκυστικά και είναι πιο εύκολο για το κοινό να τα επεξεργαστεί.
  • Δώσε ένα όφελος μέσα από το θέμα: τι θα κερδίσει ο παραλήπτης εάν ανοίξει το email σου; Δώσε μια υπόσχεση στο θέμα, μοιράσου “μυστικά”, tips και βέλτιστες πρακτικές, πρόσφερε λύση σε κάποιο πρόβλημα.
  • Πρόσθεσε στοιχεία όπως: στατιστικά, εκπτώσεις & ερωτήσεις. Όλα οδηγούν σε περισσότερα clicks!
  • Πρόσθεσε ένα ξεκάθαρο CTA (προτροπή για δράση), που “τραβάει” την προσοχή και εξάπτει την περιέργεια, όπως πχ. “Κάνε κράτηση τώρα”, “Κέρδισε έκπτωση”, “Αγόρασε Τώρα”, “Μπες στην κλήρωση”, κτλ.

3. Δώσε προσωπικό χαρακτήρα στο email σου

Πλέον, υπάρχουν διαθέσιμες τόσες πολλές αυτοματοποιημένες email marketing πλατφόρμες, που σου δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσεις προσωποποιημένα (personalized) email, χρησιμοποιώντας:

  • το όνομα του καθε παραλήπτη, ή
  • τον επαγγελματικό του τίτλο (πχ. Marketing Manager, Διευθυντή Πωλήσεων, Professor κ.α.), ή
  • γενικές προσφωνήσεις και άλλα, έξυπνα χαρακτηριστικά (πχ. fan, follower, κ.α.).

4. Περιεχόμενο σύντομο και ξεκάθαρο

Ο χρόνος που αφιερώνει κάποιος για να διαβάσει ένα email είναι περιορισμένος, γι’ αυτό φρόντισε να διευκολύνεις την ανάγνωση με:

  • Αριθμημένες λίστες
  • Bullet points
  • Bold γραφή για να αναδείξεις τα πιο σημαντικά οφέλη και τον λόγο για να προχωρήσει ο παραλήπτης σε μια σημαντική – για εσένα – ενέργεια!
  • Σαφές CTA, που παρακινεί τον παραλήπτη να κλικάρει και να μεταβεί στο site σου.

5. Μην ξεχάσεις τα social media button

Είμαστε όλοι συγκάτοικοι ενός ψηφιακού κόσμου και αναζητούμε εύκολους και γρήγορους τρόπους για να επικοινωνούμε μεταξύ μας. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να γίνει αυτό είναι με τα social media buttons, οπότε πρόσθεσέ τα στο επόμενο email που θα στείλεις!

6. Βρες το σωστό timing

Η χρονική στιγμή για να στείλεις ένα email μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του email σου. Σκέψου να στείλεις τα email σου σε δύο ξεχωριστές χρονικές “παρτίδες” και τσέκαρε ποιο είχε το υψηλότερο open rate!

7. Mobile friendly email

Η βελτιστοποίηση των email για τις mobile συσκευές είναι πλέον κανόνας! Πώς θα το καταφέρεις;

  • Φρόντισε να χρησιμοποιείς πάντα responsive email design,
  • CTA που ξεχωρίζει από το υπόλοιπο περιεχόμενο του email: μεγάλο, bold & εμφανές,
  • Πρόσθεσε καλής ποιότητας εικόνες.

Και για να μη νομίζεις ότι αυτό το άρθρο μιλάει μόνο για κανόνες, σου έχω συγκεντρώσει 4 ιδέες, που θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις την επόμενη email καμπάνια σου:

  • Στείλε Delight Email για να ευχαριστήσεις τους πελάτες σου. Ένα delight email μπορεί να περιλαμβάνει: freebies (όπως πχ. δωρεάν e-books, whitepapers, κτλ.), ευχαριστήρια μηνύματα, ευχές γενεθλίων με δώρο ένα εκπτωτικό κουπόνι, ακόμα και ευχές για την επέτειο ενός έτους συνδρομής του πελάτη. Όποιο τρόπο κι αν επιλέξεις για να ευχαριστήσεις τον παραλήπτη, του δίνεις ένα σημαντικό λόγο για να σε προτιμήσει ξανά!
  • Κάθε μέρα είναι αφορμή για γιορτή! Γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, Παιδιού, Μητέρας, Γυναίκας, Περιβάλλοντος, Yoga… ό,τι σε εμπνέει περισσότερο!
  • Video email campaign: Δημιούργησε video με τη γνώμη των πελατών που χρησιμοποιούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου. Δοκίμασε ακόμη να αποτυπώσεις  μια συνηθισμένη ημέρα στο γραφείο – “go behind the scenes”!
  • Δημιούργησε μια online έρευνα: Τι σκέφτονται οι πελάτες σου για την επιχείρησή σου, το site, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, ή ένα event που διοργάνωσες; Συνόδευσε την έρευνα με ένα σημαντικό κίνητρο, πχ. απάντησε και κέρδισε ένα εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά ή ένα δωρεάν εισιτήριο για μια εκδήλωση που διοργανώνεις κ.α. 😉

Το email marketing είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συνδεθείς με το κοινό σου! Τα βασικά για να ξεκινήσεις είναι να επιλέξεις την υπηρεσία email marketing  που σου ταιριάζει καλύτερα και πολύ έμπνευση και φαντασία για το email που θα στείλεις!

Πηγή: papaki.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα