Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017,

Σλόγκαν. Αν τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα λίγα μπορούν να γίνουν πλούτος!

Συνηθίζουμε να λέμε πως μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Με πόσες όμως λέξεις ισούνται 9,2 εκατομμύρια δολάρια; Με μόλις τρείς! Τρανό παράδειγμα το πασίγνωστο σλόγκαν Just Do It της εταιρείας Nike η οποία το 1988 και μέσα σε μόλις ένα χρόνο κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της παγκοσμίως κατά 25%. Ένα σλόγκαν αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής σας ταυτότητας και επικοινωνίας και όχι τυχαία, καθώς μέσα σε ελάχιστες γραμμές μπορείτε να αναδείξετε, να ενισχύσετε και να ανανεώσετε το branding και το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας. Εσείς έχετε κάποιο σλόγκαν; Αν όχι, Just do it!

Όταν αναφερόμαστε στη δημιουργία ενός σλόγκαν δεν εννοούμε τη λανθασμένη προσέγγιση πολλών επιχειρηματιών οι οποίοι με ένα μολύβι στο χέρι σημειώνουν ιδέες στο χαρτί η σκαρώνουν εύληπτα στιχάκια που εμπεριέχουν την επωνυμία τους. Ένα σλόγκαν, είτε πρόκειται για σλόγκαν επωνυμίας ή κάποιας προωθητικής καμπάνιας κτλ, πρέπει να αντιμετωπίζεται με το σεβασμό και τις προδιαγραφές που διέπουν οποιαδήποτε άλλη ενέργεια αφορά το μάρκετινγκ και το branding μίας επιχείρησης. Πολύ περισσότερο όταν αυτές οι λίγες λέξεις που θα συνοδεύουν την επωνυμία σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, θα το κάνουν για μεγάλο χρόνο ή για μία απαιτητική χρονική περίοδο (π.χ. κατά τη διάρκεια μίας προωθητικής καμπάνιας). Ας δούμε παρακάτω κάποιες βασικές κατευθύνσεις και αρχές για ένα σωστό και αποτελεσματικό σλόγκαν.

Το σλόγκαν είναι απάντηση.

Το σλόγκαν δεν είναι ένα εργαλείο αυτοεπιβεβαίωσης για μία επιχείρηση. Σλόγκαν του τύπου «Είμαστε οι καλύτεροι!», ίσως κάποτε να έκαναν τη δουλειά τους αλλά όχι πλέον. Βλέπετε… το σλόγκαν δεν υπάρχει για να κάνει τη «δουλειά του» αλλά για να κάνει τη δουλειά του εν δυνάμει πελάτη σας! Ένα επιτυχημένο σλόγκαν πρέπει να απαντά στην ανάγκη και το πρόβλημα του πελάτη που απευθύνεται η εκάστοτε εταιρεία. Γι” αυτό το λόγο πρέπει να επικοινωνεί άμεσα ή έμμεσα τη λύση που θα προσφέρει η επιχείρησή σας στον πελάτη που θα την εμπιστευθεί.

Συναίσθημα. Ποτέ δεν έβλαψε.

Όλο και περισσότερες εταιρείες ακολουθούν το σύγχρονο πρότυπο branding το οποίο θέλει σε πρώτο πλάνο να τίθεται το συναίσθημα και μετά όλα τα όλα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας. Το συναίσθημα πάντα είχε και έχει θέση στο μάρκετινγκ μίας επιχείρησης και πολύ περισσότερο στις μέρες μας όπου εταιρείες κολοσσοί πρώτα αναδεικνύουν τα συναισθηματικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών τους και μετέπειτα τη χρηστική τους αξία και τις εκάστοτε τεχνικές προδιαγραφές.

Δείτε το, ακούστε το, προφέρετέ το!

Ένα λογότυπο μόνο το βλέπουμε. Το σλόγκαν και το βλέπουμε και το ακούμε και το προφέρουμε. Δώστε έμφαση στην επιλογή εύηχων και αρμονικών μεταξύ τους, λέξεων έτσι ώστε σαν σύνολο να συνιστούν ένα μήνυμα που σωστά και με ροήστα αυτιά του κοινού αλλά ταυτόχρονα μπορεί να προφερθεί και εύκολα. Πιστέψτε με, αυτές οι παράμετροι είναι που κάνουν τη διαφορά τόσο στις καθημερινές επικοινωνιακές ανάγκες μίας επιχείρησης, όσο και σε εξειδικευμένες ενέργειες μάρκετινγκ όπως είναι τα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ!

«Μικρό» στις λέξεις, μεγάλο στο νόημα.

Τα σλόγκαν κατά κύριο λόγο πρέπει να είναι μικρά σε έκταση και περιεκτικά. Δεν πρέπει να ξεχνάτε πως το έργο που καλούνται να επιτελέσουν δεν είναι ίδιο με εκείνο που εκπληρώνουν τα κείμενα ενός εντύπου ή μίας ιστοσελίδας. Ασφαλώς αν έχετε στη διάθεσή σας ένα σλόγκαν που αν και μεγάλο σε αριθμό λέξεων επικοινωνεί σωστά και με τρόπο που διαφοροποιεί την επιχείρησή σας από τον ανταγωνισμό, επιβάλλεται να το χρησιμοποιήσετε.

Σηκώνει και κουβέντα;

Για τη δημιουργία ενός σλόγκαν είναι απαραίτητη η συνεργασία επαγγελματιών οι οποίοι έχουν τις γνώσεις, τις ικανότητες και την εμπειρία να συμπυκνώσουν όλα εκείνα τα στοιχεία που πρέπει να επικοινωνηθούν για την επιχείρησή σας, μέσα σε λίγες μόνο λέξεις. Από το σύμβουλο μάρκετινγκ μέχρι και τον κειμενογράφο που θα επιμεληθεί το σλόγκαν σας, υπάρχουν αρκετά βήματα και αρκετές παράμετροι που θα πρέπει να υπολογιστούν ώστε να έχετε ένα σωστό και ποιοτικό αποτέλεσμα πάνω στο οποίο μπορείτε να επενδύσετε. Το ότι το σλόγκαν θα αποτελέσει τη βάση για μία σειρά ενεργειών που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας και γι” αυτό πρέπει εξαρχής να συνεργαστείτε με τους κατάλληλους ανθρώπους δε σηκώνει κουβέντα!

Πηγή: marketingconsultant.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Δεληγιαννίδης Γεώργιος

«Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥ»

Γιάννης Ξηρογιαννόπουλος

Cyber Risk: «Ασύμμετρη» Απειλή

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα