Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017,

Τι επιλογές έχει μια εταιρία που θέλει να προσεγγίσει online το κοινό της;

Τα τελευταία χρόνια έχουμε εισέλθει σε μία εποχή όπου ο τρόπος επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης ανάμεσα στις επιχειρήσεις και το κοινό έχουν αλλάξει ριζικά. Οι λύσεις που προσφέρει σήμερα το διαδίκτυο και οι τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν πάνω σε αυτό, έχουν αρχίσει να αλλάζουν τα δεδομένα σε ό,τι αφορά τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

Οι εταιρίες με τη σειρά τους αναγνωρίζουν ότι πλέον δεν μπορούνε να αγνοήσουν τις αλλαγές αυτές που επηρεάζουν την ανθρώπινη συμπεριφορά. Γι’ αυτό και η πλειονότητα στρέφει το ενδιαφέρον της στη δημιουργία ενός πλαισίου επικοινωνίας, το οποίο θέτει ως προτεραιότητα την επίτευξη της καλύτερης εμπειρίας για τον πελάτη (customer-experience).

Σε αυτή την κατεύθυνση το πρώτο ερώτημα που ανακύπτει είναι το ποια είναι τα καταλληλότερα μέσα για μια εταιρία, ώστε να προσεγγίσει το κοινό της στο ψηφιακό περιβάλλον. Για να απαντήσει όμως σε αυτό θα πρέπει να προσδιορίσει το ποιες είναι οι ανάγκες της, καθώς οι επιλογές είναι πολλές, εξελίσσονται συνεχώς και η καθεμία έχει συγκεκριμένες δυνατότητες. Όσο για εκείνους που δεν μπορούν να επενδύσουν πολλά, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το κόστος στις περισσότερες περιπτώσεις έχει κυρίως να κάνει με την ποιότητα του περιεχομένου που θα προβάλλουν στο κοινό τους.

Ιστοσελίδα

Τα οφέλη μιας ιστοσελίδας για κάθε επιχείρηση είναι πολλά, ωστόσο σε ό,τι αφορά το μάρκετινγκ είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι ένας καλά οργανωμένος ιστότοπος μπορεί να αποτελέσει το σημείο εκίνησης για κάθε μελλοντική προωθητική ενέργεια. Οτιδήποτε αναρτήσετε, χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το Google Adwords – τη μηχανή διαφήμισης της Google, μπορεί με τις κατάλληλες ενέργειες να φτάσει στο κοινό-στόχο.

Σήμερα οτιδήποτε δημοσιεύεται online από μια εταιρία -από τα κείμενα περιγραφής της, ένα δελτίο τύπου ή οποιοδήποτε άλλο δημιουργικό- θεωρείται ένα είδος content marketing (περιεχόμενο) το οποίο “μιλάει” εκ μέρους της. Και όλα αυτά φυσικά μπορούνε να οδηγήσουν τον ενδιαφερόμενο στην ιστοσελίδα της εταιρίας, από όπου προέρχεται όλο αυτό το υλικό.

Σε κάθε περίπτωση το να έχεις μια ιστοσελίδα ενδείκνυται για κάθε προωθητική ενέργεια online, είτε αυτή στοχεύει σε ένα μεγάλο κοινωνικό σύνολο είτε σε συγκεκριμένες ομάδες.

Blog

Το blog αποτελεί τη “φωνή” του brand. Του δίνει τη δυνατότητα για άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες και την αγορά στην οποία απευθύνεται.

Από τη σκοπιά του πελάτη το blog δίνει τη δυνατότητα να σχολιάσει προϊόντα και να εκφράσει την άποψή του. Η επιχείρηση μπορεί έτσι να πάρει ένα πολύ χρήσιμο feedback, ώστε να διορθώσει τυχόν λάθη και παραλείψεις και να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, έχοντας παράλληλα δημιουργήσει ένα σημείο αλληλεπίδρασης με το κοινό της.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι ένα blog μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ καλό μέσο προβολής και μάρκετινγκ. Το εκάστοτε brand μπορεί να γράψει κείμενα σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες, να εκφράσει απόψεις για θέματα που αφορούν τον κλάδο, να δείξει νέους τρόπους χρησιμοποίησης των προϊόντων, αλλά και να αναδείξει οφέλη και πλεονεκτήματα που δεν αναγράφονται αλλού. Η εταιρία δείχνει έτσι στους πελάτες και την αγορά ότι είναι “ειδικός” στον τομέα της και ότι αποτελεί μια αξιόπιστη λύση.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι εξυπηρετεί και στην κατάταξη του ιστότοπου σε υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης της Google.

Newsletter

Το newsletter είναι ένα εργαλείο το οποίο ενημερώνει για νέες δημοσιεύσεις όσους έχουν εγγραφεί μέσω e-mail σε μια ιστοσελίδα ή blog. Είναι ένα ισχυρό μέσο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αναδείξουν την αρθρογραφία τους, το έργο τους ή οποιοδήποτε νέο θα ήθελαν να μοιραστούν με το κοινό τους.

Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιπτώσεις όπου το brand θέλει να στοχεύσει το περιεχόμενό του σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών.

Social media

Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι σήμερα το δημοφιλέστερο μέσο επικοινωνίας των εταιριών με το κοινό τους. Πολλά brands έχουν διαλέξει το συγκεκριμένο κανάλι καθώς δεν είναι λίγοι αυτοί που πραγματοποιούν έρευνα online πριν προχωρήσουν σε κάποια αγορά. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που έγινε στη χώρα μας, 7 στους 10 χρήστες των social media δηλώνουν ότι πρώτα ψάχνουν πληροφορίες online για το προϊόν/υπηρεσία που επιθυμούν και έπειτα πραγματοποιούν την αγορά.

Αυτό που όμως είναι σημαντικό να γνωρίζουμε είναι ότι για μια επιχείρηση δεν αρκεί απλώς να δηλώνει παρουσία στο Facebook ή οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα. Οι εμπειρίες των κορυφαίων στο χώρο δείχνουν ότι το κοινό σήμερα χρειάζεται από τις εταιρίες να του προσφέρουν χρήσιμο περιεχόμενο που θα του δώσει λύσεις ή θα το βοηθήσει να κάνει τις επιλογές του.

Οι μελέτες που έχουνε γίνει επί του θέματος δεν είναι λίγες και εκτείνονται σε διάφορες τακτικές ως προς την προώθηση περιεχομένου. Οι εταιρίες πάντως πρέπει να σχεδιάσουν προσεκτικά την στρατηγική τους και να προσδιορίσουν τους στόχους τους πριν επιλέξουν κάποια social πλατφόρμα, καθώς η καθεμία εξυπηρετεί διαφορετικούς σκοπούς.

Google Adwords

Το Google Adwords είναι μια online υπηρεσία διαφήμισης για την προβολή ενός σύντομου διαφημιστικού μηνύματος στο Google Search και στις συνεργαζόμενες με τη Google ιστοσελίδες. Λειτουργεί ως ένα είδος δημοπρασίας υπό την έννοια ότι ο διαφημιζόμενος καθορίζει το ποσό που πληρώνει και αναλόγως τον ανταγωνισμό, λαμβάνει υψηλότερη ή χαμηλότερη θέση.

Το διαφημιστικό μήνυμα οδηγεί σε συγκεκριμένες τοποθεσίες που ορίζει ο διαφημιζόμενος και εμφανίζεται για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Ουσιαστικά αυτό που κερδίζει η εταιρία είναι ότι οι πελάτες βλέπουν ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν στο Google αυτά που προσφέρει.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας του Interactive Advertising Bureau (IAB), η online διαφήμιση στην Ευρώπη ξεπέρασε για πρώτη φορά την τηλεοπτική συγκεντρώνοντας 36,2 δισεκατομμύρια ευρώ σε συνολική αξία το 2015, ενώ για την ίδια χρονιά η τηλεοπτική τα 33,3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Πηγή: ristart.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα