Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017,

Το «κακό» περιεχόμενο κοστίζει χρόνο και χρήμα

Χαμένος χρόνος, σπατάλη πόρων και αρνητικό feedback από το κοινό είναι το αποτέλεσμα κάθε επικοινωνιακής καμπάνιας που υλοποιείται σήμερα σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media), η οποία επενδύει στο «χαμηλής ποιότητας» περιεχόμενο, όπως μηνύματα δίχως στόχευση και οπτικοακουστικό υλικό κακής αισθητικής.

Τη διαπίστωση αυτή κάνει μια ανάλυση που πραγματοποίησε πρόσφατα η εταιρία Social Bakers σε δείγμα 400.000 αναρτήσεων στο Facebook από εταιρικές σελίδες προκειμένου να εντοπίσει τις καλύτερες πρακτικές στο social media marketing.

Οι αναλυτές εξέτασαν το κόστος που είχε για τις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις η προώθηση αναρτήσεων, οι οποίες δεν στόχευαν σε συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό, δεν επένδυαν σε ελκυστικό περιεχόμενο, ενώ μάλιστα γίνονταν μόνο για να διατηρηθεί η επαφή με τους «followers» χωρίς να παρέχεται ουσιαστική αξία.

Τα συμπεράσματα ήταν τα εξής:

– Οι διαφημίσεις με πολύ χαμηλό «relevance score», το κατά πόσο δηλαδή είναι σχετικό με τους χρήστες το περιεχόμενο που επικοινωνεί η εκάστοτε σελίδα, είχανε 40 φορές υψηλότερο κόστος ανά κλικ (ένας από τους τρόπους χρέωσης)! Αυτό συμβαίνει καθώς το Facebook χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο που περιορίζει την εμφάνιση «άσχετου» περιεχομένου στους χρήστες, προκειμένου να μην επηρεαστεί η εμπειρία της περιήγησης σε αυτό.

1

– Αντιθέτως το ποιοτικό περιεχόμενο, ήτοι ενδιαφέροντα και χρήσιμα μηνύματα, σήμαινε 50% χαμηλότερο κόστος ανά κλικ στις διαφημιζόμενες αναρτήσεις και 20% λιγότερο κόστος ανά εμφάνιση (όταν δηλαδή ο διαφημιζόμενος επιλέγει να χρεωθεί ανά εμφάνιση σε κάθε χρήστη).

Screen-Shot-2017-01-24-at-18.09.20-e1485956614151

– Διαπιστώθηκε επίσης 2,3 φορές μεγαλύτερα ποσοστά αλληλεπίδρασης με το κοινό, οι αναρτήσεις έγιναν 7 φορές πιο viral, ενώ έλαβαν και κατά 4 φορές λιγότερο αρνητικό feedback.

Screen-Shot-2017-01-26-at-14.31.52-e1485956663354

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω οι επιχειρήσεις έγιναν περισσότερο επιλεκτικές ως προς το περιεχόμενο των μηνυμάτων τους, διαπιστώνοντας μια άνοδο τα τελευταία δύο τρίμηνα του 2016 στο σύνολο των αλληλεπιδράσεων με το κοινό τους, φτάνοντας κατ’ επέκταση πιο κοντά στον στόχο της αύξησης των πωλήσεων.

Το κεντρικό μήνυμα είναι σαφές: Το κακής ποιότητας περιεχόμενο στα social media κοστίζει χρόνο και χρήματα για τις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις, οδηγώντας παράλληλα σε αρνητικό feedback. Το χρήσιμο περιεχόμενο και η στόχευσή του στο κοινό που θα μπορούσε να ενδιαφέρεται μπορεί αντιθέτως να αποδώσει τα προσδοκώμενα.

Σχεδιάστε λοιπόν την επόμενή σας καμπάνια στοχεύοντας πάντα στο να δώσετε απαντήσεις στο κοινό σας και στις ανάγκες του και όχι αποκλειστικά και μόνο για να δώσετε το παρόν.

Πηγή:  ristart.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα