Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017,

Το marketing στο Facebook δεν είναι αυτό που νομίζετε

Το Facebook σήμερα αποτελεί τη μεγαλύτερη online πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, με ενεργούς χρήστες που ξεπερνούν τα 1,71 δισεκατομμύρια παγκοσμίως, καθώς και ένα από τα σημαντικότερα κανάλια επικοινωνίας ανάμεσα στις επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό.

Οι περισσότερες εταιρίες από διάφορους κλάδους έχουν συνειδητοποιήσει τις δυνατότητες που προσφέρονται για την ανάπτυξή τους, γεγονός που επιβεβαιώνει η μεγάλη προσέλευση που έχει σημειωθεί τα τελευταία χρόνια. Περισσότερες από 60 εκατομμύρια εταιρίες σήμερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Facebook, δηλώνουν παρόν στο κοινωνικό δίκτυο, σε ένα σύνολο το οποίο αυξήθηκε κατά 33% σε σχέση με το 2015.

Πολλές επιχειρήσεις όμως, όπως δείχνει η εμπειρία μας, δεν γνωρίζουν ότι το Facebook δεν είναι πλέον το δωρεάν μέσο διαφήμισης που ενδεχομένως ίσχυε παλαιότερα. Η εταιρεία του Mark Zuckerberg έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο διανέμεται στο κοινό το περιεχόμενο που δημοσιεύει ο οποιοδήποτε χρήστης (είτε πρόσωπο είτε σελίδα).

Προκειμένου να γίνει περισσότερο ελκυστική στους χρήστες της η ροή ανακοινώσεων εμφανίζει πλέον αναρτήσεις, οι οποίες είναι πιο πιθανό να τους ενδιαφέρουν. Γι’ αυτό και οι διαχειριστές σελίδων μπορεί να παρατηρήσουν ότι οι δημοσιεύσεις τους δεν έχουν τον ίδιο αριθμό απήχησης με εκείνον του συνόλου των ακολούθων τους. Η απήχηση (ή αλλιώς reach) σαν όρος στο Facebook περιγράφει το σύνολο των ατόμων στο οποίο προβλήθηκε μια ανάρτηση.

 

Τι μπορείτε να κάνετε

Κάθε λεπτό που περνάει στο Facebook αναρτώνται περισσότερες από 293.000 δημοσιεύσεις, γίνονται περίπου 510 σχολιασμοί κοινοποιήσεων και δημοσιεύονται σχεδόν 136.000 φωτογραφίες. Αυτό σημαίνει ότι η κοινότητα στην οποία απευθύνεστε πιθανότατα «βομβαρδίζεται» από μηνύματα, φωτογραφίες, βίντεο ή οποιαδήποτε άλλη μορφή περιεχομένου, οπότε θα πρέπει η δική σας δημοσίευση να ξεχωρίζει από το σύνολο.

Μπορεί τα προηγούμενα χρόνια η προσοχή του κόσμου να ήταν στραμμένη προς τις εταιρίες, σήμερα όμως θα πρέπει να την κερδίσετε! Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από το information overload και σε αυτό το περιβάλλον θα πρέπει να προσπεράσετε όλα τα εμπόδια και να καταλήξετε στο μυαλό του πελάτη.

Φροντίστε ώστε η φωτογραφία ή το promotional banner που θα αναρτήσετε, ο τίτλος που θα χρησιμοποιήσετε και το σχόλιο που θα γράψετε, να απαντούν σε αυτά που αναζητεί το κοινό σας. Θυμηθείτε ότι ο μέσος χρόνος χρήσης του Facebook ανά χρήστη υπολογίζεται σε περίπου 20 λεπτά και η αυθόρμητη κίνηση του scroll down περιορίζει τον χρόνο που αφιερώνουν οι άνθρωποι στα brands. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε αρκετό χρόνο να κερδίσετε την προσοχή του, γι’ αυτό η ανάρτησή σας δεν θα πρέπει να πλατειάζει.

Εφόσον η δημοσίευσή σας θεωρείται «ελκυστική» για τους χρήστες και το οπτικό υλικό που χρησιμοποιείτε συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του Facebook (σε σχέση με το σύνολο του κειμένου που αναγράφεται στην εικόνα σας), μπορείτε τότε να προωθήσετε επί πληρωμής την ανάρτησή σας, ώστε να προβληθεί σε όλο το κοινό που ακολουθεί τη σελίδα σας. Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε και σε άτομα που δεν την ακολουθούν με βάση την τοποθεσία, την ηλικία, το φύλο και τα ενδιαφέροντα σε περίπτωση που η υπηρεσία ή το προϊόν σας απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο σύνολο ατόμων.

Ακόμη και αν η πολιτική αυτή που ακολουθεί το Facebook σε σχέση με το ποσοστό απήχησης των αναρτήσεων σας δυσαρεστεί, μην παραβλέψετε τις δυνατότητες που σας προσφέρει να προσεγγίσετε το κοινό σας. Μια σωστά σχεδιασμένη στρατηγική επικοινωνίας μπορεί να αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.

Πηγή: ristart.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα