Κυριακή 26 Μαρτίου 2017,

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το content marketing

Από τη στιγμή που το διαδίκτυο και τα social media παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, οι εταιρίες αναζητούν νέους αποτελεσματικούς τρόπους να επικοινωνήσουν τα μηνύματά τους στην αγορά και να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες γνωστοποίησης, προώθησης και εδραίωσης των εταιριών στο διαδίκτυο είναι το content marketing ή αλλιώς μάρκετινγκ περιεχομένου. Σύμφωνα με το Content Marketing Institute μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια στρατηγική προσέγγιση του μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στη δημιουργία και τη διανομή πολύτιμου, σχετικού και ποιοτικού περιεχομένου για την προσέλκυση και διατήρηση του στοχευμένου κοινού και μετατροπή του σε πελάτες.

Όπως καταλαβαίνετε η παραγωγή του κατάλληλου περιεχομένου μπορεί να συμβάλλει στην ενδυνάμωση και ανάπτυξη εταιριών, brands και προσωπικοτήτων. Βασική προϋπόθεση για την επιτυχία είναι η σχεδίαση μιας δομημένης και ξεκάθαρης στρατηγικής που θα εξυπηρετεί τους στόχους της εταιρίας και παράλληλα θα προσφέρει αξία στον πελάτη.

Η συμβολή του Content Marketing
Από την εμπειρία μας στην παραγωγή περιεχομένου για μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, το content marketing συμβάλλει ενεργά στην αύξηση των πωλήσεων, στην γνωστοποίηση ενός brand και στην ενδυνάμωση του ονόματος μιας εταιρίας εφόσον ακολουθούνται κάποιοι βασικοί κανόνες. Αυτό που παρατηρούμε είναι ότι ακόμα και αν μια εταιρία δεν δραστηριοποιείται άμεσα στο e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) μέσω ενός e-shop, το content marketing μπορεί να την βοηθήσει να γνωστοποιηθεί στο κοινό που επιθυμεί και με τις κατάλληλες ενέργειες να το μετατρέψει σε νέους πελάτες.

Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε ενέργεια θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας 2 παράγοντες.

  1. Κατανόηση των στόχων σας
    Το περιεχόμενο θα πρέπει να εξυπηρετεί τουλάχιστον έναν από τους στόχους της εταιρίας. Με την παραγωγή περιεχομένου μπορείτε να επιτύχετε πολλά και ο στόχος που θα θέσετε θα κρίνει το είδος του περιεχομένου και ποια social media θα ενσωματώσετε στην στρατηγική σας.
  2. Καταγραφή της αποστολή σας
    Το ποιοι είστε, τι κάνετε, τι εκπροσωπείτε και πως μπορείτε να συμβάλλετε στη ζωή των ανθρώπων είναι οι παράγοντες που διαμορφώνουν το brand σας. Το περιεχόμενο που θα παράγετε θα πρέπει να είναι τέτοιο ώστε να αποδεικνύει και να συνηγορεί σε αυτά που δηλώνετε ότι κάνετε.

Πάμε να δούμε τα σημαντικότερα στοιχεία που οφείλετε να γνωρίζετε σχετικά με την παραγωγή περιεχομένου.

Τι είδους περιεχόμενο μπορείτε να παράγετε
Υπάρχουν απεριόριστες δυνατότητες σχετικά με την παραγωγή περιεχομένου και η επιλογή σας θα πρέπει να είναι ανάλογη με τους στόχους που έχετε θέσει.

  – Τα videos είναι ένα από κορυφαία trends των τελευταίων ετών και έχουν την μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό διότι προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία.

  – Τα animated GIFS (εικόνες με ανταλλαγή και δημιουργικά) δίνουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε περισσότερα μηνύματα αλλά με δημιουργικό τρόπο και χωρίς να κουράσετε τον θεατή.

  – Blogging. Άρθρα τα οποία γράφετε στο blog της ιστοσελίδας σας και στη συνέχεια τα κοινοποιείτε στο Facebook, το LinkedIn ή το Twitter. Πέραν της αξίας και της χρηστικότητας που προσφέρουν τα άρθρα στο κοινό σας, θα συμβάλλουν στην βελτίωση της κατάταξης του site σας στις μηχανές αναζήτησης λόγω της ανανέωσης του περιεχομένου.

  – Promotional banners που επικοινωνούν μια καμπάνια, μια προσφορά, ένα νέο προϊόν, μια υπηρεσία ή κάτι που θέλετε να γνωστοποιήσετε στο κοινό σας.

  – Φωτογραφικό υλικό από την καθημερινότητα της εταιρίας ή του brand. Η φωτογραφία μπορεί να συνοδεύεται από ένα δυνατό μήνυμα που θα κερδίσει την προσοχή του κοινού.

  – Links από μια ιστοσελίδα που θέλετε να γνωστοποιήσετε στο κοινό σας.

Η κατάλληλη ποσότητα περιεχομένου
Τα social media εξελίσσονται συνεχώς προσπαθώντας να παρέχουν ποιοτικές και προπάντων εξατομικευμένες υπηρεσίες στους χρήστες τους. Για τον λόγο αυτό προβάλλουν στο κοινό περιεχόμενο που σχετίζεται με τα ενδιαφέροντά του και τον τρόπο που αλληλεπιδρά με κοινοποιήσεις. 

Αυτό σημαίνει ότι η ποιότητα του περιεχομένου που παράγετε και η σχετικότητα του με τα ενδιαφέροντα του κοινού είναι σημαντικότερα από την ποσότητα. Για παράδειγμα αν κάνετε κοινοποιήσεις που δεν έχουν απήχηση στο κοινό σας θα δείτε στις επόμενες κοινοποιήσεις η απήχηση να μειώνεται ακόμα περισσότερο. Όπως καταλαβαίνετε το όσο περισσότερες κοινοποιήσεις δεν σημαίνει απαραίτητα τόσο το καλύτερο. Αποφασίστε την συχνότητα που μπορείτε να παράγετε περιεχόμενο και μείνετε συνεπείς στο πλάνο σας.

Διαφημιστικό budget για το content
Το motto που ισχύει σήμερα στα social media είναι “Pay to Play” που σημαίνει ότι αν δεν πληρώσεις δεν θα παίξεις. Η απήχηση του περιεχομένου στα social media έχει πτωτική τάση γι’ αυτό και θα πρέπει να υπολογίσετε στο οικονομικό προϋπολογισμό σας και ένα κόστος για την προώθηση των κοινοποιήσεων. Εμείς προτείνουμε στους πελάτες μας να κάνουμε κάθε κοινοποίηση χορηγούμενη με ποσό προώθησης διότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να παράγεις περιεχόμενο και να το βλέπει μικρός αριθμός ατόμων. 

Χρειάζεται σωστή στόχευση την κατάλληλη στιγμή και περιεχόμενο που να ωθεί τον χρήστη να κάνει παύση στο scrolling και να “καταναλώσει” αυτό που έχετε δημοσιεύσει.

Συμπεράσματα
Για να δείτε αποτελέσματα θα πρέπει να παράγετε περιεχόμενο που θα προσφέρει αξία στο κοινό σας και σίγουρα θα είναι καλύτερο από αυτό που παράγουν οι άλλοι. Τα videos συνεχίζουν να κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στην παραγωγή περιεχομένου. Το Facebook ενθαρρύνει την χρήση των video, το Instagram το υποστηρίζει και φυσικά ακολουθούν οι πλατφόρμες Vimeo & YouTube. Οι επενδύσεις των εταιριών (B2B & B2C) αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο διότι αντιλαμβάνονται στην αξία και τα οφέλη της παραγωγής περιεχομένου.

Ο καθορισμός των στόχων, η σχεδίαση της στρατηγικής και η ποιότητα του περιεχομένου είναι καθοριστικοί παράγοντες για την επιτυχία του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Πηγή:  ristart.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Asfalisinet.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα